گزارش فروش مهر و آبان و آذر به همراه برآورد گزارش فصل پاییز سال 1401 شرکتهای بورسی

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
توضیحات:
گزارش فروش ماهانه 3 ماه پاییز سال 1401 به همراه برآورد سود فصل پاییز شرکتهای بورسی در قالب یک فایل اکسل و در 4 شیت تنظیم شده است. 

شما با مشاهده این فایل خلاصه ای از عملکرد فروش پاییز بیش از 200 شرکت بورسی را خواهید داشت.  در شیت سوم سود 3 فصل آمده است و درشیت آخر مقایسه ای بین رشد قیمتی سهم و رشد سود.

در شیت اول فایل، گزارش فروش برای بیش از200 شرکت آمده است. در شیت دوم نمادهایی با افزایش به ترتیب 10 و 15 درصدی فروش آذر، نسبت به آبان و مهر سال 1401 که 65 شرکت اند آمده است. در شیت سوم سود برآوردی خالص هر سهم در پاییز به همراه سود بهار و تابستان برای 122 شرکت آمده است. در شیت آخر هم رشد قیمت در فصل پاییز با رشد سودخالص هر سهم در پاییز نسبت به میانگین سود در بهار وتابستان، برای 79 شرکت که در فصل پاییز افزایش فروش داشته اند، آمده است. در جدول شیت اخیر مشخص هست که هرچه نسبت رشد سود به رشد قیمت بیشتر و pe کمتر باشد، می تواند معیاری برای ارزندگی سهم باشد. Pe هر سهم با قیمت 13 دی ماه و لحاظ سرمایه موجود در گزارش فصلی تابستان محاسبه شده است واگرشرکتی افزایش سرمایه داشته، pe تعدیل نشده است.
به عنوان مثال نماد خاور در فصل پاییز تا 13 دی 29 درصد رشد قیمت داشته در صورتیکه رشد سود خالص برآوردی سهم در فصل پاییزنسبت به میانگین سود خالص بهار و تابستان 142 درصد می باشد و Pe سهم هم 3.5 می باشد.
به عنوان مثال دیگر نماد لبوتان، در فصل پاییز تا 13 دی 17 درصد رشد قیمت داشته در صورتیکه رشد سود خالص برآوردی سهم در فصل پاییزنسبت به میانگین سود خالص بهار و تابستان 390 درصد می باشد و Pe سهم هم 6.5 می باشد.
دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 4204 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: xlsx

حجم فایل:1,348 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل مشاهده بخشی از فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلودی را با نرم افزار Rar از حالت فشرده خارج نمایید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی دو فایل اکسل می باشد.

  • گالری تصاویر :